fredag 1. mars 2019

Nytt DT medlem - Randi Elisabeth


Vi har gleden av å presentere et nytt DT medlem hos oss,
 og sier velkommen til Randi Elisabeth Ellertsen :-) Hun er sporty og er klar med første bidrag allerede på tirsdag. Her er en liten presentasjon:





Min første tanke da jeg ble spurt om å være i DT for Kort & Godt var iiiik...🙈 men så gøy å bli spurt og denne muligheten kan jeg jo ikke gå fra meg. Etter at jeg begynte å lage kort "for alvor" har jeg virkelig fått øynene opp for de flotte produktene til Kort & Godt, så jeg gleder meg til å få leke mere med de, og forhåpentligvis gi inspirasjon til dere flotte scrappere der ute😀

Jeg er Egersundsjente som flytta til Moi da jeg var 20 ( i 1988 - så da kan dere selv regne ut hvor gammel/ung jeg er😁). Nå bor jeg i Flekkefjord med samboer og hunden Fido. Vi har fire voksne barn/bonusbarn og 5 barnebarn😊

Jeg begynte med scrapping i 2005 da jeg ville lage et album etter en reise til Thailand, og da var det gjort😁 Var på mitt første treff på "Folken" i Stavanger i 2007' og har siden da fått mange gode venner gjennom denne flotte hobbyen. Jeg har stort sett laget LOer/album fra reiser, og de siste 5-6 årene har jeg laget PL album. Før laget jeg bare kort når jeg "måtte", men de siste 3 årene har nesten dette blitt det jeg lager mest, og jeg digger det😊  Art Journal er også noe jeg liker, men det har ikke blitt så mye av de siste årene. Har vært for opptatt av å lage kort😊 Jeg har ingen spesiell stil vil jeg si, lager både C&S, lag på lag og "klæsj og klin". Bloggen min har ligget brakk de siste årene men jeg er aktiv på instagram @randi_elisabeth_ellertsen. 

Gleder meg til å ta fatt på oppgaven i DT😊👍🏻

Randi Elisabeth


Ingen kommentarer: