tirsdag 12. mars 2019

Du er fantastisk, Takk og Lykke til!

Det var litt vanskelig å bestemme seg for hva man skulle legge ut i bloggen i dag, 
så jeg la like godt ut alt sammen.....


Først dette kortet hvor jeg har brukt stjernedies og glitrende mosegummi.


Jeg har staset ut med stjernediesen, først i hvit kartong og deretter i mørk rosa mosegummi.
Så har jeg limt på et stykke med mosegummi i gull. Deretter limte jeg på noen rosa stjerner "litt her og der" oppå det hele.



Det andre prosjektet er "Takke-lapper".


Her har jeg brukt noen av nyhetene: Kort-barter og tråd.


Øynene er bevegelige, noe som skaper en morsom effekt.
Greie lapper å henge på en liten flaske eller en blomsterbukett.


Klem fra,
Randi

Utstyr fra Kort og Godt:
Hamp og tråd:
Dies:
Kartong og mosegummi:
Dekor og pynt:
Stempel:
206 - Utsolgt

Ingen kommentarer: