torsdag 21. mars 2019

Nyheter og gamle slagere som returnerer


Jeg vet at det var mange som ble fortvilet da de ikke fikk tak i dette stemplet da det kom ut, så det var nok mange som ble glad for å se at denne herlige bulldogen er blitt produsert opp igjen. Jeg ble i alle fall det. Snakk om skjønnas :-) 


Jeg har også brukt et av de nye blomster- og diesettene på dette kortet for å lage den store blomsten. Og siden det er laget blomster- og diesett for å lage egne blomster, er det jo fantastisk at det også er kommet blomsterfrø i passende størrelser. Jeg elsker å lage egne blomster for da får jeg de akkurat i den fargen jeg ønsker. Her har jeg brukt de samme tusjene på blomsten som jeg har brukt på brillene til hunden. Da må det jo bli riktig :-) 


Her er en liste over alle produktene jeg har brukt:

Da ønsker jeg dere en fantastisk vårdag

1 kommentar:

BenteS sa...

Herlig kort, Kristina!
Den hunden skulle jeg gjerne hatt - både som dies og irl ;))