tirsdag 5. mars 2019



Hei hei.

Da var det jammen allerede klart for mitt første innlegg her i DT hos Kort & Godt.

Jeg har laget et bursdag kort 15x15 cm

Kort & Godt har kommet med noen kjempe flotte nyheter i kork. Diverse "diecut", bånd og tilogmed ark i kork. Disse arkene går fint å bruke dies på og stanse ut, og å stemple på slik jeg har gjort her.


Jeg har brukt dies og stanset ut både kork og mønsterpapir.




Stemplet på korken.  




"Bandt" tråd rundt og limte på med 3D puter. Også det hvite panelet er limt på med 3D puter for å få en dybde i kortet.






Inni har jeg pyntet med vimpler og stempler....






og kul kork pynt.



Rammen av mønster ark var "overskudd" etter at jeg stanset ut til framsiden.




Driiitkul kork pynt.

Produkter fra Kort & Godt:

Mønsterpapir:
MP-109
MP-110

Tråd:

Stempel:
M-337
M-395

Kork:
ST-154 Kork ark
ST-155 Solbriller

Dies:
Die-240 Vimpler


Håper du finner litt inspirasjon her, og lag deg en fin dag!

Hilsen Randi Elisabeth.
              







Ingen kommentarer: