lørdag 4. juli 2020

Love is love

Nå har jo Pride-måneden akkurat vært og i den forbindelse har jeg laget et bryllupskort til to kvinner som jeg vil vise dere.
Jeg liker dette stempelet med en brud så godt derfor har jeg gjort følgende for å gjøre det om til et brudepar:






Jeg har fargelagt litt vilkårlig med akvarellblyanter på et akvarell ark i de fargene jeg ønsket for bakgrunnen. Deretter har jeg tatt en bred pensel med vann og strøket over.
Latt det tørke og sprayet gesso blandet med vann for å få de hvite prikkene på bakgrunn.




Stempelet er stemplet vanlig og speilvendt før jeg har fargelagt kjolene.
Har så stempelet på nytt både vanlig 2 ganger på celofanlommer, snur så det ene bildet slik at ansiktene vender mot hverandre. Det finnes smartere måter og gjøre dette på, for det gikk en del celofanposer på feiltrykk og trykk jeg klarte å smøre ut. Og kjolene har jeg jo trykket på samme papir begge veier, men jeg husker rett å slett ikke hvordan jeg fikk det til, he he. 
Men fikk det til å funket til slutt.








Produktliste:

Stempel:
108245 Stempel M-359

Annet:
Akvarellblyanter, Blandet gesso og vann,


Ønsker dere en fortsatt fin og kreativ helg.
Susanne :)

Ingen kommentarer: