lĂžrdag 11. juli 2020

Brigitte Bardot konfirmasjonskort

Hei alle sammen 💛

Her pÄ JÊren nÊrmer den utsatte konfirmasjonstiden seg og det gÄr mye i konfkort.
Jeg har laget et suuperenkelt et til jente med bilde av Brigitte Bardot. Det er lenge siden jeg har brukt utklippsbilde og jeg skjÞnner ikke hvorfor. Det er jo sÄ kjapt og enkelt.
Kortet er 15 x 15 cm.


Gratulerer er kuttet ut med dies i mosegummi. Hadde limt papir pÄ baksiden fÞr jeg kuttet ut for Ä fÄ bedre stabilitet. Som konfirmant er fra denne stempelplaten. Jeg maskerte bort 'gratulerer' og embosset 'som konfirmant' med hvitt embossingpulver pÄ sort kartong. Splattene er bare blekk som jeg sprutet pÄ.

Produkter jeg har brukt fra Kort & Godt:

109748 Die275 Gratulerer m skygge 2758


Ha en kreativ dag 💛











Ingen kommentarer: