tirsdag 7. juli 2020

"flerbruk" av dies

Jeg liker å kunne bruke et produkt til mer enn slik den opprinnelig er tenkt. Og i dag vil jeg vise et kort der jeg har "flerbruk" av dies.




Startet med å stanse ut to paneler i kartong med vimpel dies.


Stanset så ut to paneler i mønsterpapir med rektangulær dies. 


Disse brettet jeg på midten. Den ene med bretten på rettsiden (inni kortet) og den andre med bretten på vrangsiden (utenpå kortet).

 Iimte den ene på inni.


Og den andre på utsiden. Slik blir kortet "helt".


Stanset ut 4 paneler i mønsterpapir med vimpeldies, og kuttet de litt over midten.


Limte de på nede på begge utsidene og begge sidene inni kortet.



Denne vimpelen ville jeg ha "tosidig".



Motivet er stemplet på et utstanset ovalt panel med Distress Oxide.


Limte elementene på framsiden på med 3D puter. Pyntet med bomullstråd og en charms.


Stanset ut ovale paneler til innsiden og pyntet med litt tekst stempler.




Produkter fra Kort&Godt:
Stempel:

Dies:

Tråd:

Charms:



Ute har sommeren tatt en pause og gir oss litt høstvær. Men det er jo fint scrappevær :) Håper du finner inspirasjon her inne i bloggen til å kose deg på slike innedage :)

Lag deg enfin dag.

Hilsen Randi Elisabeth

Ingen kommentarer: