torsdag 9. juli 2020

Glad i deg


Noen ganger har man bare lyst å gi et kort til noen som fortjener litt oppmerksomhet, enten det er ment som en oppmuntring i en vanskelig tid, for å vise takknemlighet eller det kan være helt andre grunner. Her er i alle fall et slikt kort som ikke er til en spesiell anledning. Jeg hadde egentlig tenkt at det skulle være et hvitt på hvitt kort, men så fant jeg ut at dette arket kunne passe perfekt til det kortet jeg hadde sett for meg.

Kortet måler 6 x 6 inch.


Begge lagene med ark og sirkelen med tekst er plassert på skumputer for å skape litt mer dimensjon. Teksten er stanset ut i mønsterark og hvit mosegummi for at den skal poppe mer. 


Blomsten er laget av vellum. Tekstene på innsiden er embosset med klart embossingpulver.


Her er produktene jeg har brukt på dette kortet:
Die 117 Blader
Stempel og diesett #9

Da ønsker jeg dere en strålende juli-torsdag

Kristina


Ingen kommentarer: