torsdag 20. juli 2023

Pakkelapper til jul

Hei, alle sammen. Jeg tenkte jeg skulle dele noen enkle pakkelapper i dag. Disse tar ikke lang tid å lage, og hvis du lager mange kan du få restepapirbunken til å minke betraktelig. Jeg har brukt gamle mønsterark på mine, men du kan bruke akkurat det du ønsker. 


Jeg har brukt det samme diesettet på alle vottene, men de er litt forskjellige likevel. På den ene embosset jeg en tekst på forsiden og på en av de andre brukte jeg også pelskantdieen som er i settet for å få en litt annen vott. 


Jeg brukte en hulltang til å lage et hull i det øvre venstre hjørnet av hver vott og trædde hvit tråd gjennom så vottene blir enkle å feste på gaver. I midten av det utstansede snøfnugget satte jeg en liten blingbit for å pynte opp. 

Jeg stemplet til og fra på baksiden av vottene. Jeg brukte brunt blekk til den brune votten og rødt blekk til de røde vottene. 

Produkter brukt: 
DIE 318
M-466
ST210
TR-104

Håper du ble inspirert til å lage dine egne pakkelapper, eller til å minke restelageret. 

Kreativ klem fra Elin 


Ingen kommentarer: