lørdag 29. juli 2023

Gratulerer

 


Jeg har nettopp hatt stor-bursdag og fikk hjelp av tantebarna med å blåse opp en haug med ballonger jeg kunne pynte med i hagen til festen 🎈🎈🎈
Det ble inspirasjonen for dette kortet! 

Jeg har brukt et stempel fra en av bryllupsplatene - ett med ballonger formet som et hjerte. Så fant jeg fram blekkputer i alle regnbuens farger og stemplet ballongene tett i tett og litt overlappende i de ulike fargene. Teksten «Gratulerer» er en die og jeg har stanset den ut tre ganger og limt tekstene oppå hverandre for å få den litt mer tredimensjonal. 

Så stemplet jeg ballonstempelet på hvit kartong og fargela to av ballongene før jeg klipte dem ut og limte dem oppå de andre for å ta igjen fargene fra mønsterpapiret jeg har brukt nederst på kortet. Jeg limte også en stripe washiteip under gratulerer-teksten. Vipps-teksten er et stempel og «hipp hipp» er en klistremerketekster. 

PRODUKTER BRUKT:
Stempler - M384 og M494
Die - DIE292
Klistremerke - ST1002






Ingen kommentarer: