torsdag 13. juli 2023

Ølbokskort

 For mange år siden så limte jeg aluminiumstape på kartong og brukte dies og kuttemaskin til alfabeter og andre former. Nå får vi jo tak i speilkartong så vi slipper å dille med tapen. Jeg hadde lyst å lage noe med boksdiesen og tenkte hvorfor ikke bare kutte ut av en boks. Jeg skar og klippet bort bunn og topp og gikk i gang. (Hvis du prøver, bruk gjerne hansker som beskytter litt. Veldig lett å skjære seg).




Jeg embosset 'Skål for dagens mann' i hvitt. Det kunne nok blitt mer vellykket dersom jeg hadde gjort det før jeg monterte kortet.


Jeg laget kortet på tur og hadde kun med meg en mini kuttemaskin, diesene, lim og litt papir så for å feste "boksene" så måtte jeg bruke det jeg fant. Dermed så ble det maskeringstape. 


Produkter jeg har brukt fra Kort & Godt:

DIE316 Brusboks 3163

Klem, Anne Jorunn 💚




Ingen kommentarer: