tirsdag 13. desember 2022

Sjokoladekort


Her har jeg laget er sjokoladekort med "pengelomme".


Her har jeg brukt en 200 gr Melkesjokolade. Mal til  lage kortet finner du enkelt ved å søke "tutorial sjokoladekort" på nett.


Jeg har brukt grønn kartong. Stemplet og embosset med hvitt, før jeg "rubbet" over med kritt for  en "snø look".


Tråden til  lukke kortet med har jeg enkelt festet med en spiltbinders i ryggen.


Julesokken har jeg her laget slik at den kan fungere som en pengelomme.



Jeg stanset ut selve sokken i 4 eksemplarer. Limte 3 stk oppå hverandre for å få litt tykkelse og "rom" inni til pengegave.


Skar ut et "rom" i de jeg hadde limt sammen, og limte en hel sokk oppå toppen. Det lager rom for  stikke nede pengegave.


Kanten på julesokken er stanset ut i hvit mosegummi med glitter.

Produkter fra Kort & Godt:


Håper du har en fin førjulstid og finne inspirasjon her i bloggen.
Lag deg en fin dag.

Hilsen Randi Elisabeth




Ingen kommentarer: