lørdag 17. desember 2022

Perle, perle, perle perle…


I høst har jeg puslet med mye forskjellig, blant annet med perler. Kort & Godt har massevis av fine perler, både enkle småperler, gullhjerter, bokstavperler... Ja, du må inn og sjekke selv! Bare se her: 

Jeg har laget mange armbånd. De er supre som vennegaver. 



Jeg har også prøvd meg på forskjellige varianter av øredobber. 

Her bruker jeg den tynne stålsmykketråden sammen med småperler.




Og så kom jeg over noen artige øredobber på Pinterest. De er laget med knapper og perler. Det ble en del prøving og feiling før jeg fant ut hva som funket best, men så ble de skikkelig stilige tilslutt! 





Så vil du ha noe å pusle med fra sofaen, anbefaler jeg deg å se på alt det fine som finnes av perler. 
God adventshelg fra meg :)

Åshild











Ingen kommentarer: