torsdag 1. desember 2022

Julekort og snøkrystalltre

Jeg ramlet over en video på Instagram hvor det ble laget juletre av snøkrystaller. Jeg hadde lyst å prøve med snøfnugg die og det gikk på et vis. Med litt mer øving så tror jeg det kunne blitt bedre 😄





Jeg har brukt vellum flittig. Oppå mønsterpapiret, klippet ut en skygge i vellum til stjernen, modererte litt på skyggen til 'God jul' og stanset ut snøstjerner. Snøstjernene er forresten fra vott dies. Synes den snøstjernen er så enkel og fin.

Teksten '& godt nytt år' er fra stempelplaten M-425 som er utgått, men som sikkert er å finne i enkelte butikker fremdeles.



 Produkter jeg har brukt fra Kort & Godt:

DIE235 Die Snøkrystall 2357

GP212 Speilkartong Gull 2261

M-425 Stempel - utgått


Ha en strålende 1. desember 🌟

Ingen kommentarer: