tirsdag 18. oktober 2022

La det snø

 Det er ennå "bare" oktober og ikke så mange plasser snøen har vist seg enda. men tiden går fort og plutselig er det jul og da ønsker vi jo litt hvitt ute.



Her har jeg brukt flere av de nye diesene til Kort & Godt. Digger kjelken, og ikke minst pakkene - som har så mange muligheter.


Bakgrunnen har jeg laget av kraft kartong som jeg har penslet på en oppløsning av sterk kaffi. Så stemplet jeg et motiv og noen tekster før jeg splattet med hvit "fortynnet" maling.


Stemplet og embosset snøkrystaller. 


Den røde matta bak, samt teksten, har fått en omgang med kritt.


Kjelken kuttet jeg ut i to eksemplarer og limte oppå hverandre for å få litt tykkelse. Knyttet på hamp.


Pakkene har jeg kuttet ut i mønster og i hvitt, som danner en "matte" bak. Limte de på med 3D puter.



Inni har jeg pyntet med snøkrystaller og tekst.






Produkter fra Kort & Godt:


Da er jeg offisielt i gang med årets julekort :)
Er du?
Kanskje du finner inspirasjon her i bloggen vår.

Lag deg en fin dag.

Hilsen Randi Elisabeth










Ingen kommentarer: