lørdag 8. oktober 2022

Julehilsen til deg og dine


Jeg har hatt alle hobbytingene mine nedpakket i pappesker siden juni, og har gledet meg stort til å kunne pakke de opp igjen i nytt hus og nytt hobbyrom! Men det er rart med det - scrapping er litt som ferskvare… Så nå føler jeg meg temmelig utrena og rusten, faktisk. Men, med flere ubrukte produkter fra Kort og Godt er det i alle fall ikke vanskelig å finne motivasjon! 

Så i dag viser jeg fram et ganske enkelt julekort. Bildene viser hvordan jeg har laget det. 


Produkter brukt:

Stempler - M442 og M445

Dies - DIE 297 og DIE 232


Jeg stanset ut flere trær og tekst i ulike bakgrunnsark jeg hadde liggende.

For å gi trærne litt mer liv, stemplet jeg noen prikker på dem.

I mangel på matchende farget kartong, svertet jeg kantene på et panel med blekk 
i den fargen jeg ønsket meg. 

Så laget jeg et nytt panel som jeg tørrembosset. 

Jeg sydde så de to panelene sammen med tett sikksakk-søm.


Så monterte jeg panelet på kortet, plasserte juletrær og tekster, 
noen av elementene på limputer for å få 3D-effekt. 
Inni kortet limte jeg ett av juletrærne og stemplet en tekst.



Nå ønsker jeg dere en fin høstferiehelg! 
Jeg har planer om å scrappe litt - det er i alle fall sikkert.

Hilsen fra Åshild










Ingen kommentarer: