lørdag 9. april 2022

Gratulerer til en strikkedronning

 
Det er neppe vanskelig å finne mottakere til dette kortet, for strikking har jo blitt en skikkelig poppis greie! Stempelplata med strikkemotiv kan brukes både til bursdagskort og til å lage kort du kan legge sammen med hjemmestrikka gaver - med andre ord veldig anvendelig plate! 

Jeg startet med å stemple og embosse garnnøstet i hvitt på en bakgrunn. Så stanset jeg ut en sirkel og brukte grå blekkputer til å sverte bakgrunnen sånn at nøstene kom tydeligere fram. Tanken med å stanse ut en sirkel, var at jeg ville montere bakgrunnen med distansetape/limputer og stemple et annet motiv "inni hullet". Kortet ble litt i kjedeligste laget med bare grått og svart, så jeg la på litt farge på nøstet. Toppen av kortet var også litt tomt, men der passet det jo fint å klippe ut deler av det ene stempelmotivet, gi det litt pinky-pinky og lime det på kortet. Jeg har brukt de samme elementene inni kortet også. 

Produkter jeg har brukt: 
- Stempelplate med strikkemotiver M387
- Stempelplate med bursdagstekster M458
- Die "Strikkedronning" DIE285



Ingen kommentarer: