torsdag 21. april 2022

Fargerikt konfirmasjonskort

 Heisann!

Dagens kort er laget i glade farger og jeg nikoste meg mens jeg laget det.
Størrelsen er 15 x 15cm.

Jeg har brukt to små splatterstempler til å lage alle 'splattene'. De er fra denne og denne stempelplaten. Jeg elsker slike stempler og kjøper lett en hel stempelplate bare for å få et lite malingssølsstempel (er det et ord?) 😄


Jeg har falt pladask for skostempelet! De fleste jenter har vel en greie med sko. Jeg har en spesiell forkjærlighet for sneakers og skapet er fullt 👟👟


Den svarte teksten på vimpelen jeg har kuttet ut i vellum er embosset. 


Sneakersene er embosset med klart embossingpulver. Jeg har brukt Hero Arts Ombré ink pad for å få ombré-effekten. Her er et gammelt kort hvor jeg har brukt samme teknikk. Vil tro at distress ink eller distress oxide ink kan brukes for å få nokså lik effekt.


Mønsterarkene er utgått fra Kort & Godt sitt sortiment, men kan nok finnes i butikker fremdeles.


Produkter jeg har brukt fra Kort & Godt:


Håper du har en nydelig vårdag!
Klem, Anne Jorunn 💚





Ingen kommentarer: