lørdag 15. januar 2022

Mitt første DT-bidrag

Ojj, det er faktisk litt skummelt å publisere mitt aller første bidrag som DT-medlem hos Kort & Godt! Men veldig moro også! Nå er jeg i gang, og jeg håper kortene mine kan inspirere dere. 




Ok, så er det avslørt allerede at jeg har en forkjærlighet for turkis og grønt... Og gjerne sammen med svarte detaljer. På dette kortet har jeg brukt disse produktene: 



Når jeg lager kort, lager jeg gjerne et par kort samtidig, for det blir alltid litt til overs av pynt og papir og sånt - perfekt for et matchende kort nr. 2. Og så passet det jo fint å lage et kort til en kvinne også. 




På dette kortet har jeg brukt disse produktene: 


Noen prossessbilder til slutt: 
Tekstene er stanset ut i mosegummi.

Jeg har brukt noen bakgrunner jeg har laget tidligere. 
De er laget på akvarellpapir, med maling og diverse sprayer.

Helt vanlig kopipapir med et malingstrøk
og mønster laget med en kork.

Jeg bruker ofte "juksesøm" - tegnet for hånd med penn.













6 kommentarer:

Guri sa...

2 flotte kort i nydelige farger. Takk for inspirasjon.

Åshild sa...

Tusen takk, Guri <3

Annie S sa...

Wow det var i skikkelige Åshildfarger, men samtidig ikke typisk din stil. Utrolig lekkert, digget det rett og slett 👍🏻

Åshild sa...

Takk, Annie <3 Klarer lissom ikke holde meg unna de fargene der, men så må jeg utfordre meg selv på selve kortet, fordi produktene er litt annerledes enn jeg vanligvis bruker - og det er morro!

Jorunn`s scrapperier sa...

Herlige og friske kort. Elsker stilen din og gleder meg til nye prosjekter fra deg hos Kort og Godt

Åshild sa...

Så hyggelig å høre, Jorunn - takk <3