torsdag 27. januar 2022

Emoji bursdagskort

Hei☺

Jeg har laget et litt allround bursdagskort som kan gis til både barn og voksen.
Størrelsen på kortet er 12,5 x 17 cm.
 


Jeg tapet fast hele platen med smileystemplene i misi stempel-plattformen min med dobbeltsidig tape,  stemplet med VersaMark watermark stempelputen og embosset med hvitt pulver.
Deretter brukte jeg 3 forskjellige distress oxide ink og ink blending tool.
Jeg splattet med vann, hvit maling og svart blekk.
'Gratulerer' er stanset ut to ganger, i det fargelagte papiret og i hvit mosegummi. Limte først mosegummien inn der hvor jeg hadde stanset ut på papiret og så limte jeg den som var farget over der igjen. Slik ble det en opphøyet effekt.


Produkter jeg har brukt fra Kort & Godt:

M294 Stempel 2946


Håper du har en strålende dag!
Klem, Anne Jorunn






Ingen kommentarer: