lørdag 30. mai 2020

konfirmasjonskort til jente

Hei!

Jeg er visst inne i en litt distressed kortbølge for tiden. Denne gang er det konfkort til jente jeg har laget.

Størrelsen på kortet er 11 x 16 cm.


Jeg brukte akvarellpapir istedenfor mønsterpapir. Jeg fuktet det og strøk over med distress ink i fargen Walnut Stain. Etter at det tørket stemplet jeg prøvedukken med Staz On og fargela med litt mer distress ink. Jeg gikk deretter over med litt klor på en tynn pensel og fjernet litt av fargen. 


Jeg stemplet prøvedukken to ganger, klippet ut selve kroppen og brukte limputer for å få en opphøyet effekt.
'Konfirmant' er stanset ut med mosegummi.
Dots'ene er stemplet med Staz On og blomster og 'Kjære' er embosset i hvitt.




Produkter jeg har brukt fra Kort & Godt:

107515 Stempel M-199 1993


Ha en strålende dag!