tirsdag 12. mai 2020

Et ekte kvinnfolk fyller år

Endelig kom de siste nyhetene vi har ventet på så lenge. Dies og sett med stempler og dies. Disse ble forsinket på grunn av Corona situasjonen i Kina. Men nå er det altså endelig her, og det er bare å leke seg.

Jeg har kost meg med et av de nye settene med stempler og dies. Digger disse "trutemunnene".



Jeg stemplet mange munner med forskjellige farger og stanset de ut med diesen som følger med.


Limte de i en samling oppå hverandre, og brukte et av stemplene fra samme sett.


Under frontpanelet la jeg et panel med glitterkartong. Jeg brukte 3D puter mellom glitterkartongen og kortbasen.


Også inni brukte jeg glitterkartong under frontpanelet. Alle frontpanelene diset jeg ut for å få en fin kant rundt.


Stemplet tekst og motiv fra en"gammel" stempelplate.


Stemplet en tekst på en munn og limte på som pynt.


Også skrivepanelet fikk litt tekst.


Det er alltid kjekt å legge igjen et "spor" etter seg på kortene vi lager, og en av vårens nyheter er en stempelplate med flere flotte "laget av" stempel. Her  har jeg stemplet på en sirkel laget med sirkel dies, og kuttet den litt.


Produkter fra Kort&Godt

Glitterkartong:

Dies:

Stempel:

Stempler og die - sett

Nyhetene er nå ute i butikken, så det er bare å glede seg og ikke minst kose seg.
Håper du finner inspirasjon her i bloggen.

Lag deg en fin dag.

Hilsen Randi Elisabeth

Ingen kommentarer: