lørdag 16. mai 2020

Konfirmasjonskort til gutt

Hei :)

Noen ganger lever det man skal lage sitt eget liv og ting blir iallfall ikke det du hadde planer om å lage. Slik var det for meg iallfall med dette kortet. Tror aldri før jeg har brukt så mange stempler på et kort før!
Kortet er ca 15 x 15 cm.



Jeg har stemplet og maskert i vilden sky, fargela deretter over det stemplede mønsterarket med distress ink og blending tool.
Knapper og metall fargela jeg med alkoholblekk i fargen rose gold.


Sekskanten er ikke limt øverst slik at en pengegave kan puttes oppi og stikke opp av lommen.


Dette var et knallkjekt kort å lage! Kort & Godt har så mange stempelplater som det er noen småstempler på som kan brukes på denne måten.



Produkter jeg har brukt fra Kort & Godt:

107493 Stempel M-177 1774


Ha en nydelig maidag ♡

Ingen kommentarer: