torsdag 16. april 2020

Pop-Up box card med nyheter


Ja jeg vet, jeg har faktisk aldri prøvd meg på en sånn Pop-up-boks-kort eller hva det nå heter, før nå. Plutselig fikk jeg ånden over meg og fant ut at jeg skulle prøve meg på et slikt kort, og det var jo ikke vanskelig og det ble jo ganske kult. Når kortet er sammenbrettet måler det ca, 6 x6 inch. Og for dere som ikke har prøvd dette, så har jeg brukt denne oppskriften



Motivet er selvsagt fargelagt med Copic Markers og jeg har brukt disse fargene: 
Hud: E11, 21, 50, 51
Brunt: E70, 71, 74, 77, 79
Blått: B91, 93, 95, 97, 99 og W3 på buksa. 
Activator er også brukt på buksa.
I stedet for å fargelegge beltespennen har jeg brukt en paljett som er limt på.


Gratulerer-teksten er en av nyhetene som vi venter i spenning på at skal komme ut.


Her finner dere produktene jeg har brukt på dette kortet:
Die sss Gratulerer (nyhet som kommer)
Die 240 Vimpler (denne har jeg også brukt til å lage de firkantede vellumene med tekst)


Da ønsker jeg dere en kreativ torsdag

Kristina

1 kommentar:

Lia sa...

Wow, great work!!
Lia xx