mandag 20. april 2020

Hallo...

Heisann!


Idag har jeg et kort hvor jeg har prøvd noe som jeg aldri har gjort før, nemlig 'no line technique' med copic tusjene. Det var gøy å prøve! 

Størrelsen på kortet er 11 x 14 cm.


'Hallo' er kuttet ut med glitterkartong. Den er tykk og stødig så den liker jeg veldig godt. Jeg kuttet også ut i svart mosegummi som jeg limte bak for å få litt skyggeeffekt og samtidig få den litt opphøyet.


På innsiden fargela jeg helt enkelt blomstene og bladene så ble det litt friskere.


All hvit tekst på svart bakgrunn er embosset med hvitt embossingpulver.




Produkter jeg har brukt fra Kort & Godt:


109074 Stempler Og Die 9 Blomster 0097

(dessverre utsolgt hos Kort & Godt, men butikker kan ha den inne)

108640 Die243 - Hallo 2433

Ha en strålende dag!

Ingen kommentarer: