torsdag 30. april 2020

En liten bursdagsklem


I dag jeg viser dere et kort jeg har laget i herlige vårfarger, etter inspirasjon fra et kort jeg fant på Pintrest.
Kortet måler 6x6 inch. 


Stemplet på forsiden er maskert, det står egentlig «En liten bursdags-hilsen» på stemplet, men jeg har maskert bort «hilsen» slik at det nå står en liten bursdagsklem i stedet for. Teksten er embosset med sort embossingpulver. Den store blomsten er laget av Stempel- og diesett #9. Jeg har stemplet og embosset med Frantage Shabby Green og svertet litt i midten med distress ink før jeg stanset den ut. Kanten på de store bladene er også svertet med distress ink. Rammen er limt oppå 3D-puter. Klem er stanset ut to ganger i sort mosegummi, og er limt oppå hverandre. Men der som den krysser rammen har jeg klippet bort det underste laget, slik at der er det bare et lag mosegummi.


På innsiden har jeg brukt to av de nye stempelplatene som kom nå i vinter.

Her finner dere produktene på dette kortet:
Die 240 Vimlper med søm (brukt til å stanset ut vellum på forsiden)

Da håper jeg dere alle får en strålende torsdag
Kristina

Ingen kommentarer: