torsdag 28. september 2023

Ingen er som du

Hei og hopp. Dagens kort er av det enkle slaget. 

Jeg svertet blekk over et par stensiler og stanset ut Die 290 Ingen er som du en million ganger. Ok, ikke en million, men sju ganger av selve ordene (seks i hvit kartong og en i svart glitterkartong) og en gang i en relativt tynn vellum. Jeg bruker vanligvis ganske tykk vellum, men her ville jeg at svertingen i bakgrunnen fortsatt skulle vises litt gjennom, derfor falt valget på en tynnere. 
Jeg limte tre av de hvite die cutsene sammen, limte vellumen over, limte de siste tre hvite over laget med vellum og til slutt det jeg stanset ut i glitterkartong. Jeg limte ordene ca midt på kortet, la til en klistremerketekst og avsluttet med noen krystaller. 

Produkter brukt: 
Die 290 (Ingen er som du)
ST1002 (klistremerketekst)
BE107 (krystaller)
GP201 (glitterkartong)

Kreativ klem fra Elin 

Ingen kommentarer: