lørdag 9. september 2023

Du er super, fine venn

 


Når jeg er på scrapperommet og ikke helt vet hva jeg skal lage, lukker jeg ofte øynene og trekker en tilfeldig stempelplate som jeg da MÅ lage et kort med. Sånn var det med dette kortet. Og jeg har ikke brukt dette stempelet før, tror jeg. Det er lissom litt i søteste laget for meg. Men - det er det man kaller en real utfordring, er det ikke? 😂 Jeg begynte med å embosse blomsten i hvitt for så å «fargelegge» den ved å svampe med blekk. Jeg sprayet så med vann over for å få litt mer liv i fargeleggingen. Så brukte jeg en vannpensel for å legge på litt ekstra farge på deler av motivet og litt skyggelegging rundt. Definisjonsstempler er supre til å skape både dybde og litt «spenning» i et ellers enkelt kort. Og detaljer med hvit og sort penn funker alltid. 


Produkter brukt: 

MDIE12 Sett med stempler og dies

M493 Stempelplate 

M492 Stempelplate 













Ingen kommentarer: