tirsdag 19. september 2023

Flerbruk av basis dies

 Jeg er veldig glad i "flerbruk" av basis dies, og har brukt dies settet "brede oval" bla. til påskeegg (se innlegget her) og til et tusenbein (se innlegget her).

Og nå har jeg brukt de til å lage gresskar på dette høst-inspirerte god bedring kortet.


Jeg farget kartong med diverse Distress sprays/oxide og litt mica stains. Stanset ut ovaler i to str, 5 stk til det store gresskaret og 3 stk. til det lille. Limte de delvis oppå hverandre, og det fremste limte jeg på med 3D puter. 


Det grønne er stanset ut med en blad-dies.


Stilken er laget hav hamp tråd.



Splattet med sort Posca og litt mica stains.


Teksten ble stanset ut to ganger i vanlig kartong og en gang i glitterkarton for å få litt tykkelse.


Inni pyntet jeg med litt stempling og tekst.



Produkter fra Kort og Godt:

Die 177 Kvadrater m/søm 1773

Die 241 Bred oval

Die 334 Blader 3346

M-357 stempel 3571

M-475 stempel 4757

M-479 stempel 4795

M-493 stempel 4930

Hamp 130g 3575

GP201 Glitterkartong sort 9379


Takk for at du stikker innom bloggen vår.

Lag deg en fin dag.

Hilsen Randi Elisabeth

Ingen kommentarer: