lørdag 16. oktober 2021

Julestjerne og aktivitet sammen med barna

Hei hei

I dag vil jeg vise dere en av de nye julestemplene fra Kort&Godt. Denne julestjernene måtte jo bare bli rød med en dæsj av stickers star dust :D Og som alltid får jeg besøk ved bordet når jeg setter meg ned for å tegne. Så da var det bare å stemple opp flere motiv og la barna fargelegge også <3

Litt usikker på hvordan jeg skal montere den på kort enda, tror nok den skal få hovedfokuset og kun en enkel juletekstene under. Fortsettelse følger…

Er veldig lenge siden jeg har hatt fremme blyantene mine nå, så veldig kjekt å teste dem igjen på dette motivet ;) 


Under var før jeg tok på glitter: 



Har du fargelagt noe til jul enda? 


Produktliste: 

stempel-4675 


Annet: prismacolor, stickles star dust. 


Ønsker dere en fortsatt kreativ og fin helg. 

Susanne :) 


Ingen kommentarer: