tirsdag 19. oktober 2021

Julehilsen

 Da er jeg også i gang med julekort.

Jeg er vokst opp med at til advent så var det fargen lilla som gjaldt, så her har jeg laget et slimline kort i hvitt med lilla og sølv.




Denne fine nye diesen med teksten "julehilsen" passer perfekt på et liggende slimline kort.


Lilla og sølv er nydelig sammen, og flitterkartongen er bare perfekt til å stanse ut i med dies.


Pyntet med litt hamp.


Den nye julestjerne diesen er bare sååå fin. Her har jeg farget kartong selv med diverse Distress og så stanset ut. Formet alle bladene litt med en shaping tool. Brukte et pyntebær i midten.




Inni har jeg pyntet med både motiv og tekst.


Laget en matte i sølv bak teksten.


Både tekst og motiv er typisk advent for meg og jeg synes det passer perfekt sammen med "adventfargen" lilla.


Skrivefeltet har også fått en liten tekst.


Produkter fra Kort&Godt:

Stempel M-404 jul (tomt på lager men du finner det kanskje der du handler scrappeutstyr).


Lykke til med julekort laging.

Lag deg en fin dag.
Hilsen Randi Elisabeth



Ingen kommentarer: