torsdag 21. oktober 2021

Julekort

God torsdag 

På dagens kort har jeg stemplet julekulene med Versamark blekk på vellum. Jeg embosset med gull og "fargela"med alkoholblekk før jeg klippet ut kulene. Jeg stemplet grener på kraft kartongen med grønn stempelpute og fargela nålene med samme pute. Brukte en hvit fargeblyant for å få litt highlight på nålene. 
Jeg embosset samme motivet på kartongen for de tynne strekene er umulige å klippe ut. Deretter limte jeg julekulene oppå.

 
Dersom jeg en gang skal lage noe lignende så kommer jeg bare til å lage en bakgrunn med alkoholblekk og så embosse over og klippe ut. 


Produkter jeg har brukt fra Kort & Godt:

Die m skygge God jul 2978

Ha en strålende dag,
Anne Jorunn

1 kommentar:

Guri sa...

Denne teknikken med alkoholblekk på vellum skal eg teste ut.