tirsdag 3. mars 2020

Vennekort - Ny dies

Denne flotte "fordi du fortjener det" diesen er en av nyhetene som kommer i butikkene på vårparten.

Her har jeg brukt den på et vennekort.


Jeg har laget et brettekort med sving.


 Dieset ut tekstdiesen i hvitt og limte den på rosa kartong.
Teksten stemplet jeg på en ny sirkel som passer akkurat "inni" den første sirkelen, og limte den på med 3D puter.


Jeg laget et hull i kortbasens forside og i mønsterpapiret både på framsiden og inni.


Limte sirkelen så på den første "siden" inni kortet. Slik svinger den med når kortet åpnes.


Pyntet inni med mønstepapir .


Tekstfelt og skrivefelt laget jeg med rektangulær dies for å få en fin kant rundt.
Stemplet tekst og et blomstermotiv på tekstfeltet.


Slik ser kortet ut ovenfra.


Produkter fra Kort&Godt:

Mønsterark:
Vårstemning - Blomstereng

Stempler:
M - 373
M - 392

Dies:
Die - 280 fordi du fortjener det NYHET

Håper du finner inspirasjon her i bloggen.

Lag deg en fin dag.

Hilsen Randi Elisabeth


Ingen kommentarer: