torsdag 19. mars 2020

Gratulerer med dagen i oransje


Nå er vi inne i en tid da livene våre er snudd på hodet. De fleste av oss er mye mer hjemme enn normalt, og hva passer vel bedre da, enn å bruke litt tid på hobbyen vår. Jeg for min del har ingen problemer med kjedsomhet i det hele tatt. Hobbyrommet mitt rommer nemlig alt jeg måtte trenge for å få tiden til å gå.

Kortet er ca. 6 inch i diameter.


For uvanlighetens skyld har jeg laget et rundt kort. Den store blomsten er laget av stempel- og diesett og er farget med Distress ink. Kortet er laget som et staffeli-kort.


Her er produktene jeg har brukt på dette kortet:

Da vil jeg oppfordre dere alle til å ta turen til hobbykroken deres og la kreativiteten rase avgårde og kreere noe fint.

Ha en fin og kreativ torsdag
Kristina

1 kommentar:

Lia sa...

This card is so pretty! I like the circle shape of it.
Our country is 'closing down' and we have to stay inside as much as possible.
Lia xx