tirsdag 17. mars 2020

Fordi du fortjener det


I dag har jeg en litt annerledes inspirasjon til dere.

Det er en spesiell og surrealistisk tid vi er inne i, og de fleste av oss er vel berørt av "Corona situasjonen" på en eller annen måte, direkte eller indirekte.

Mange er permitterte eller i verste fall på vei til å miste levebrødet sitt. Andre igjen jobber raua av seg for å hjelpe de som trenger det innen helsevesenet, sørge for at vi får vårt daglige brød, og ellers tar i vare viktige funksjoner for landet vårt.

Jeg tenker at disse fortjener en oppmuntring/stor takk, og derfor har jeg laget dette kortet.



Diesen på fremsiden er en av Kort&Godt sine nyheter som skulle vært i butikken i disse tider. Den skulle blitt produsert i Kina rett etter det Kinesiske nyttår, men pga. Corona utbruddet har det ikke skjedd. Det er jo kjedelig, men av liten betydning tatt i betraktning av hva som skjer i verden.
Da denne diesen ikke er å få tak i vil jeg komme med forslag til noen andre dies og også stempel, som du kan bruke på et slikt oppmuntrings/takk for innsatsen kort.


Istedenfor diesen jeg har brukt kan du jo bruke noen av disse:






Jeg har pyntet med kork, både korkbånd og hjertepynt.


Inni har jeg stemplet tekster som passer i denne sammenheng. Og du finner garantert flere tekster på Kort&Godt sine stempelplater som passer fint i denne sammenheng.


Vi skal jo ikke klemme på hverandre nå om dagen, men mange kan trenge en klem....


Den jobben mange gjør nå er mange dråper i havet...

Stemplene jeg har brukt inni er dessverre utsolgt fra lager, men kanskje finner du de på din lokale scrappebutikk eller kanskje har du de allerede.

Produkter fra Kort&Godt:

Mønsterpapir:
Hjerter - Rosa

Korkpynt:

Dies:

Stempel: 
M - 337
M - 392

Mosegummi:


Håper dette er til inspirasjon og kanskje en liten utfordring om å gi noen som kan trenge det et kort som en liten oppmuntring eller takk. Jeg skal gi noen slike kort jeg. Så om jeg ikke kan gjøre så mye annet bortsett fra å følge de rådene vi har fra FHI og styresmakten, så kan jeg kanskje bidra til en lite oppmuntring for noen.

Ta vare på hverandre og lag deg en fin dag 💕
Randi Elisabeth

Ingen kommentarer: