tirsdag 6. november 2018

Pakkelapper med duft av jul

Ja du leste riktig: Pakkelapper med duft av jul.
For riktig å få frem julelukten så har jeg pyntet med stjerneanis.


Pakkelappene måler cirka 60 x 110 mm. Jeg har brukt en tag fra Kort og Godt.
De grønne bladene er også staset ut med die fra Kort og Godt.
Øverst har jeg brukt kartong, og på bildet under har jeg laget blad med glitterkartong. 


Alt har en bakside.... også disse pakkelappene. 
Jeg har stemplet med "Til og Fra", og tegnet en bord rundt.



Teksten er stemplet og embosset med hvitt embossingpulver. Rundt kantene har jeg hatt på gesso.


Som litt ekstra pynt har jeg festet en charms på hver av pakkelappene.
Her finner du forskjellige tekster. Jeg har brukt: "Juleklem" og "God Jul".


Jeg har pyntet med blonder, hyssing, bånd, pyntebær og mer.
Du finner produktlisten nederst i innlegget.


Håper du blir inspirert!
Ha en fin dag!

Klem fra Randi

Utstyrsliste:
Stempel:
Die:

Ingen kommentarer: