tirsdag 27. november 2018

Juleklem

Igjen ett julekort fra meg,
denne gangen med en twist på innsiden :)



Skikkelig adventsstemning :)


Dette herlige motivet er utsolgt,
men kanskje er det i en butikk nær deg :)


Ett flott kort, med masse plass for herlige tekster.
Jeg lagde kortet etter mal i Ett Trykk,
men gjorde om målene så de passet mitt 15x15 cm kort





Ha en super dag,
klem fra Maya



Kort & Godt produkter;

Papirer;

Stempler;
Lys, Tekster innside M404 (UTSOLGT!)
En hilsen vi sender M398 (UTSOLGT!)

Dies;
DIe 261 Juleklem (UTSOLGT!)

Pynt;


1 kommentar:

EllenFossli sa...

Åååååå, dette vr et veldig veldig VELDIG nydelig og stilig kort <3 ! Fantastisk oppsett, nydelige farger og tekster. Sånn ønsker jeg å lære meg. Har lagd det motsatt vei....så da får jeg se om hjernen snur seg til å kunne det sånn som dette! Rett og slett et vanvittig fiiiint kort <3 !