torsdag 29. november 2018

Lilla julekort


Lilla er kanskje ikke en tradisjonell farge på julekort, men jeg synes det passer fint. Og kanskje spesielt siden adventstiden nå står for døren.


Denne gangen har jeg laget et rammekort. Det er ikke ofte jeg har en plan før jeg begynner på et kort, og det hadde jeg ikke denne gangen heller. Jeg begynte med å fargelegge motivet, stanset det ut, og fant ut etterpå at motivet passet perfekt inni et rammekort. Så da ble det et slikt :-) 


Motivet med julekulene (der det egentlig bare er fire julekuler) er stemplet mange ganger delvis oppå hverandre med lyst blekk, før det er fargelagt med Copic Markers. 


Bølgeteksten og juletrærne på innsiden er embosset med hvitt embossingpulver.


Her er en fullstendig oversikt over produktene jeg har brukt på dette kortet:
Papir MP 113 (utsolgt)

Da ønsker jeg dere en fantastisk adventstid

Ingen kommentarer: