lørdag 10. februar 2024

Mamma - du er den fineste jeg vet

 


I morra er det morsdag, så da bør det passe bra med en aldri så liten morsdagskort-tutorial i dag. Vi som lager så mye kort må være flinke til å gi dem bort også. Det var jo motivasjonen når jeg startet med kortlaging for mange år siden - å lage kortene sjøl. Da proklamerte jeg riktignok høylytt at det ble mye billigere å lage dem selv også, men akkurat det argumentet er jeg litt mer forsiktig med nå når jeg ser meg rundt i hobbyrommet *hahaha* Men få ting er så hyggelig som å få et hjemmelaget kort! Ja, kanskje bortsett fra å lage det, da. Kos dere med kortlagingen - og med øyeblikket hvor dere gir bort kortet :) 


PRODUKTER BRUKT:

- Stempler: M493, M481, M297

- Dies: DIE286

- Pynt: Stickers bling Blå, Stickers tekst
















Ingen kommentarer: