tirsdag 9. januar 2024

Til deg fra meg

 Det er ingen hemmelighet at jeg digger å kunne bruke scrappe produkter til mer enn det de er tiltenkt. Og denne gangen har jeg brukt noen tekster fra stickers arket med juletekster på en tag som kan "pynte" en smakfull gave sånn ellers i året.


Taggen er stanset ut med vimpel-dies, og jeg har brukt hamp som "oppheng".


Motivet har jeg fargelagt med Ecoline brush pen, klippet ut og limt på med 3D puter.

Visste dere at Kort og Godt har egne 3D puter? De finnes i str 5x5 mm og 10x10 mm og tykkelsene 2mm, 3mm og 4mm. De er helt supre, og jeg har storforbruk på disse he he.


Pyntet med flere tekst stickers....


...og litt bling.

Produkter fra Kort og Godt:


Håper du finner inspirasjon her inne i bloggen.
Lag deg en fin dag.
Hilsen Randi Elisabeth


Ingen kommentarer: