torsdag 4. januar 2024

Det ryktes at du har bursdag

Hei, alle sammen. Jeg avsluttet fjoråret med et slimlinekort, og det er med et slimlinekort jeg innleder 2024 også. Etter månedsvis med nesten bare julekort var det på tide med noe annet. En av nyhetene som kommer nå er DIE346 - Du har jo bursdag. Dette er et sett med tre dies. Én av dem stanser ut ordene "Du har jo" med to forskjellige skrifttyper, så er det en stor die med ordet bursdag og en skyggedie til bursdag. Det er disse to jeg har brukt på dagens kort. Ordet bursdag er stanset ut i gullkartong, mens jeg valgte svart kartong til skyggen. Et tips her er å bruke dobbeltsidig teip på kartongen du skal stanse ut ordet av. Det er nemlig veldig fine, tynne linjer, så flytende lim her kommer fort på utsiden. 


Jeg brukte en stensil og en haug med blekkfarger for å lage ballongene i ballongene i bakgrunnen, før jeg limte på ordet bursdag med 3D-teip sentrert i kortet. 


Jeg limte på noen svarte tekststriper, også med 3D-teip og tegnet på ballongsnorer med en svart penn, før jeg pyntet med gullbling. 

Produkter brukt: 

DIE 346 - Du har jo bursdag

ST1002

ST174

Ingen kommentarer: