torsdag 7. desember 2023

Lue

Hei, alle sammen. Visste du at Kort & Godt, i tillegg til masse fint kortlagingsutstyr også har strikketing og tilbehør? I dag har jeg ikke et kort å vise, men en lue jeg har strikket, der jeg har brukt tilbehør fra Kort & Godt for å pynte opp lua og gjøre den unik. 


Jeg har brukt et merke (SL365) til å sette på bremmen av lua. Disse merkene er ganske lure, for de har en skrue i enden som du lett kan skru av og på. Det gjør merkene lette å fjerne når plagget skal i vask. Det finnes MANGE av disse merkene, blant annet noen det står #skamkaldt på, som passer veldig bra i disse dager. Denne jeg har brukt står veldig fint i stil til fargen på lua. 


Dusken i fuskepels jeg har satt på toppen er også ganskel genial. Dusken kommer med trykknapp, så du syr på den ene halvdelen av trykknappen på lua, så dusken også er avtagbar når lua skal vaskes. Her har jeg gått for en stor, hvit dusk, og jeg tror ikke det er noen andre som har lik lue som meg. Denne er god! (Selve lueoppskriften er Kornfletteluen fra Fløtre, strikket i Woolly fra Jord Clothing, som er en veldig god og myk merinoull). 

Produkter brukt: 

DU360 Dusk stor hvit

SL365 Merke min favoritt


Ingen kommentarer: