søndag 24. desember 2023

Julaften - gledelig jul

Hei, hei 

På selveste julaften får jeg vise dere et julekort i blått - den fineste julefargen, synes jeg :-)

Jeg har brukt en stensil og Distress Oxide blekk på kortbasen, og splattet litt med en hvit Poscapenn oppå der igjen. Gledelig er stanset ut i sølv speilkartong og jeg har pyntet litt med stjernepaljetter i samme farge.

Da ønsker jeg dere alle en riktig god jul og håper dere får en fin julekveld!

 

Kort og Godt produkter:

DIE303 Die m skygge Gledelig jul 3036

PA229 Paljett Stjerne sølvglitter







3 kommentarer:

tas sa...

Tusen takk for så flott inspirasjon gjennom året :) Ønsker dere alle en riktig god jul og et GODT NYTT ÅR!! :)

Else Irene Meling sa...

Tusen takk for fine ord, og god jul til deg også🥰🎄

tas sa...

Takker og bukker :) :)