tirsdag 27. juni 2023

Hortensia i pastell

 

Dagens kort er sommerlig og lettvint å lage.
 Det kan brukes til flere anldninger og slike kort er greit å ha liggende.

Størrelsen er ca. 10 x 15 cm.



Jeg har stemplet og embosset (i hvitt pulver) hortensiastempelet 4 ganger. Snudde litt rundt på det slik at det ikke skal se ut som om det er 4 kopier.


Jeg sprayet over papiret med vann før jeg gikk over med litt vannmaling på blomstene. Jeg ville ha det i litt duse farger så jeg startet forsiktig og hadde på litt mer farge etterhvert der jeg syntes det var behov for det.


'Du er fantastisk' er embosset i fargen gun metal, jeg trodde det var svart pulver jeg hadde valgt, men så ikke før jeg hadde smeltet pulveret at det var det ikke 😄


Produkter jeg har brukt fra Kort & Godt:

MDIE12 Stempler og Die 12 Hortensia 0129

M415 Stempel 4156


Håper du har en nydelig dag!
Klem, Anne Jorunn



Ingen kommentarer: