torsdag 22. juni 2023

Gledelig jul

Hei hei. Sommersolverv var i går, og det betyr at dagene fra nå av blir kortere. Plutselig er det jul, og derfor har jeg et enkelt julekort å dele i dag. 

Jeg elsker blå julekort, og her har jeg brukt et stensilsett og svertet trær med blåfarger. Da bakgrunnen var ferdig svertet tok jeg snøstempelet i M-428 og stemplet over hele bakgrunnen med hvitt blekk. Jeg stanset ut et banner i det nedre høyre hjørnet, og på resten av bakgrunnen brukte jeg den siste stensilen i stensilsettet til å legge snø på trærne med paste, før jeg strødde på glitter. 

På det utstansede banneret stemplet jeg en tekst fra M-467, svertet blått rundt kanten så banneret skulle skille seg litt mer ut fra bakgrunnen og la flere hvite die cuts bak, så teksten kommer litt opp fra kortbasen. Til slutt pyntet jeg med litt bling. I virkeligheten er dette et veldig glitrende kort, det kommer bare ikke frem på bildene. 

Håper du ble litt inspirert til å lage julekort nå, det er bare 6 måneder igjen til jul. 

Kreativ klem fra Elin

Produkter brukt: 

M-428

M-467

DIE240

ST178

Ingen kommentarer: