onsdag 10. mai 2023

Nytt DT medlem hos oss

 I dag vil vi gjerne få presentere vårt nyeste DT medlem :-) 

Vi er så heldige å får med oss dyktige Elin Venge på laget. Mange av dere kjenner henne nok allerede fra design teamet til Ett trykk. Hun er rådyktig på fargelegging med Copics og kjent for sine enkle og rene kort. Hun starter allerede med innlegg i morgen.

Her er en liten presentasjon fra Elin selv :-)


Hei hei! 
Elin heter jeg, og her har du meg i korte trekk: født og oppvokst i Oslo, men har bodd i byer rundt om i verden, så det er flere steder jeg kaller hjemme. Jeg begynte smått å lage kort høsten 2010 og ble ganske fort hektet, og nå har jeg kommet til det punktet hvor det sjelden er en dag uten at jeg er innom hobbyrommet. 

Da jeg startet med denne hobbyen lagde jeg nesten utelukkende kort med masse mønsterark i lag på lag og med mye pynt - de var tykke og fikk sjelden plass i en vanlig konvolutt. Stilen min har endret seg ganske brutalt, og nå er jeg i motsatt ende av skalaen. Kortene mine nå er enkle, mindre enn de var før og heller ikke 5 cm tykke lenger. Mønsterark bruker jeg knapt lenger, men det som ikke har endret seg på alle disse årene er følelsen av å sette seg ned og være kreativ. Det hender jeg lager kort uten motiver, men stort sett blir Copics-tusjene mine brukt på hvert kort, fargelegging er avslappende!! Jeg har vært på flere designteam, og er for øyeblikket på fem team der jeg får muligheten til å fargelegge, stortrives med det og gleder meg masse til å ta fatt på et nytt designteameventyr med Kort & Godt. Dette blir bra!! 

Kreativ klem fra Elin 




Ingen kommentarer: