torsdag 11. mai 2023

Hipp hurra

 Hei, og hipp hipp hurra. Hipp hurra var tanken som gikk gjennom hodet mitt da jeg ble spurt om å være med på designteamet her, og sånt takker man jo ikke nei til, dette blir stas! Jeg starter med et kort som egentlig er meg i et nøtteskall. Enkelt, men tidkrevende, eller clean and time consuming, som jeg pleier å kalle stilen min. 

Jeg stemplet det samme stempelet over hele bakgrunnen med tre forskjellige farger blekk, alle ganske sterke. For at teksten skulle komme godt frem stanset jeg den derfor ut i svart hele 8 ganger, i tillegg til skyggen som jeg stanset ut i tykk vellum. 

På en stripe grønn kartong som matchet den ene blekkfargen stemplet jeg en undertekst, tok lag på lag på lag med kartong bak denne også, og limte det hele på bakgrunnen, som jeg har satt på kortbasen med 3D-teip for enda mer dimensjon. Til slutt pyntet jeg med litt svart bling. 

Jeg håper min enkle bakgrunn kan inspirere deg til å prøve denne repeterende stemplingen, man får litt ekstra ut av stemplene på denne måten, syns jeg. 

Kreativ klem fra Elin

Produkter brukt:
M479
M458
DIE294
BE107


Ingen kommentarer: