lørdag 5. november 2022

Pakkelapper

 



Det er sikkert ikke bare jeg som syns det er koselig å lage pakkelapper? Og når jeg finnet er artig design, passer jeg alltid på å lage noen flere i samme slengen. For det blir jo noen pakker som skal gis bort til jul og da kommer bunken med pakkelapper godt med. 

Produkter brukt:
Dies - DIE269 (er utsolgt fra lageret, men finnes i flere butikker)
Stempler - M446 og M442 og M483 (også utsolgt fra lageret, men tilsalgs i butikker)


1. Klipp til pakkelappene og 2 paneler på hver lapp. Stans ut figuren. 

2. Spray en splæsj på hver av de minste panelene. 

3. Stemple grankvister med embossingblekk og strø på hvitt embossingpulver.

4. Stemple tekster.

5. Monter sammen de små panelene. Jeg la til et sort også, for å få litt kontraster. 
Lim teksten på og sett 2 limputer bak. Jeg velger limputer fordi jeg vil knyte en hyssing rundt etterpå, og da legger jeg hyssingen mellom de to putene.

6. Sånn som dette: 

7. Jeg monterer også dette panelet på limputer sånn at hyssingen ikke blir noe problem. 

8. Inni pakkelappen stempler jeg de obligatoriske "Til" og "Fra". 


Kos deg med både pakkelapplaging, gaveshopping og innpakkingen. 

Åshild



Ingen kommentarer: