lørdag 19. november 2022

Julestjerne i feil farger


Av en eller annen grunn er jeg ikke så glad i røde julestjerner... Men jeg syns denne dien er så fin, så nå bryter jeg alle regler og lager min egen julestjerne - i turkisfarger :) 

Produkter brukt: 
Dies - DIE175  og DIE302
og DIE269 (utsolgt på lageret, men finnes hos flere forhandlere)
Stempler - M468
Pynt - Glitterfiber grønn og turkis, Stickers Bling


1. Stans ut sirklene. 

2. Spray på bakgrunnen.

3. Tørk godt (og bruk gjerne varmepistol hvis du har like mye tålmodighet som meg...)

4. Finn et mønsterark eller lag en bakgrunn selv. Denne skal brukes til selve julestjerna.

5. Stans ut de ulike delene, samt noen blader. 

6. Monter sammen blomsten. Jeg laget hull i midten og festet alt sammen med en splittbinders. 

7. For å lage litt liv under blomsten, bruker jeg litt glitterfiber...

8. ...og en bit "osteklut". Den kan du rive og forme litt som du selv vil. 

9. Stemple tekst på sirkelen og monter den så på bakgrunnen med limputer.
Ta så godt med lim der du skal feste blomsten og fiber/osteklut. Har du limpistol, er det lurt å bruke den. 

10. Lim først på fiber/osteklut, og legg deretter på enda mer lim.

11. Så limer du fast selve blomsten. 

12. Jeg pyntet med noen glitterstener også. 


Kos deg med julestjernene - enten du går for tradisjonelle røde eller andre farger :) 

Åshild



 

Ingen kommentarer: