torsdag 16. juni 2022

Herrekort med rosa touch

 Jeg har hatt et dypdykk i restepapirene mine slik at jeg kan få brukt opp litt papirbiter. Ofte finner jeg spennende fargekombinasjoner når alt ligger spredd utover.


Jeg skrev som tittel på innlegget 'rosa touch', men jeg klarer ikke helt å bli enig med meg selv om det er rosa eller fersken. 
Jeg har kjørt over med et legohjul med stempelsverte på for å få hjulspor og splattet litt med flytende blekk.


Jeg er sterkt inspirert av Elsi og måten hun river i diecuts. Jeg synes det er så kult! 
Jeg har fire lag med 'gratulerer' kuttet ut i ferskenrosa kartong og et (eller et halvt) lag med sort mønsterpapir som er limt sammen. 


Motorsyklisten er først stemplet med mørkebrunt blekk og så stemplet jeg over med vannmerkepute og embosset med klart embossingpulver. Hvordan klarte vi oss før stempelplattformene gjorde sin entré i kortlagingsverden?


Innsidene og baksiden er dekorert slik at restemappen blir litt slankere.


Produkter jeg har brukt fra Kort & Godt:






Ingen kommentarer: